دانشجویان شهید بهشتی کرج

مقاله ، جزوه و مطالب علمى دانشجویان شهیدبهشتى کرج

دانشجویان شهید بهشتی کرج

مقاله ، جزوه و مطالب علمى دانشجویان شهیدبهشتى کرج

منبع خیلی خوب برای یادگیری C#


سلام ، از اونجایی که خودم خیلی به برنامه نویسی علاقه دارم ، گشتم و یک منبع خیلی خوب ولی به زبان انگلیسی برای C# پیدا کردم و اینجا به اشتراک میذارم تا شما ها هم استفاده کنید.

اگر مشکل اینترنت دارید و یا اینکه مثل من نمیتونید خودتونو در مقابل فیسبوک کنترل کنید ، پیشنهاد مکنم برنامه WEBZIP رو دانلود کنید و کل این وب سایت رو برای خودتون ذخیره کنید تا به صورت آفلاین از اون استفاده کنید.البته بعدها سعی میکنم یه جزوه خیلی خوب از این سایت درست کنم و تو همین وبلاگ بذارم .

امیدوارم بتونید استفاده کامل رو از این وبسایت داشته باشید.


برای ورود به سایت منبع کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد