کلیک کنید

سورس کد یه برنامه باحال

اگه یه خورده با رجیستر ویندوز آشنا باشین دستکاری  کردنش خیلی لذت داره با این برنامه هم نحوه این نوع دستکاری ها رو می بینی و لذت می بری هم من سورس شو گزاشتم تا یه چی هم متوجه بشین.

فقط یادتون نره واسه استفاده از توابعی که بشه با رجیستری ویندوز کار کرد باید کتابخونه شو  در آغاز برنامه فراخوانی کنی که با دستور using Microsoft.Win32 و بعد یه سری توابع داره که آموزششو در اسرع وقت می زارم براتون اگه کارتون واجب بود  تو نظرات یا به ایمیلم بفرسید تا بهتون زودتر جواب بدم .

راسی کار برنامه یادم رفت:با استفاده از این برنامه می تونید با چند تا آی دی هم زمان وارد یاهو بشین و آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 5 رو هم واستون باز میکنه البته واسه باز کردن آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 5 باید این برنامه رو تو حال  safe mode اجرا کنید  وگرنه خطا میگیره واسه اینکه نود 32 تو حالت معمولی نمیزاره به رجیستریش دست بزنی.


لینک دانلود:download

میانبرهای باحال تو ویندوز

از اونجایی که این مطلب ربطی به برنامه نویسی نداره پیشاپیش معذرت می خوام ازتون. ولی به نظرم خیلی خوبه که این میانبرا رو بلد باشین کاراتون سریع راه میندازه

یه کلیدی هست رو صفحه کلید که روش عکس windows هست که بهش کلید windows هم میگن.تمام این میانبرا مربوط میشه به همون کلید که چند تا از پر کاربردترین ها رو پایین میگم.

قفل کردن ویندوز:  windows+L

explorer یا همون (my computer):windows+E

گردش بین پنجره ها:windows+tab

  کردن همه پنجره های باز یکجاminimize:windows+D or windows+M



سورس کد تمرین درس ساختمان داده (binaryANDliner search)

این مثال خوبی هسش تو زمینه آرایه داینامیک و جستجو و مرتب سازی آرایه ها.

فقط تو قسمت array lenght می تونید هر عددی وارد کرده و متناظر با عدد ورودی طول لیست باکس هم افزوده می شود.و به صورت پیش فرض 10 آیتم است که اگه سورس کد و ببینید خواهید فهمید و تو قسمت search# عددی که می خواهید در آرایه یا همون لیست جستجو کنی رو وارد کن و نتیجه رو می بینی.

لینک دانلود:ِdownload

ماشین حساب ساده

سورس کد یه ماشین حساب ساده هسش که با سی شارپ نوشته شده و امیدوارم که کمکی کرده باشم بهتون واسه عزیزانی که تازه با c# کار می کنند مثال جالبی هسش.   

لینک دانلود:download

کتاب Operating_System_Concepts_Essentials8thed واسه هم رشته ای های محترم

 از اونجایی که تو ایران حق کپی رایت خیلی شدید رعایت میشه  من با کلی جرات این کتابو واستون میزارم کتاب معروف سیلبر شاتس مربوط به مفاهیم سیستم عامل هسش و امیدوارم ازش لذت ببرید.خواهشا میخواید کتاب بخونید مرجع بخونید کتابای جعفر قلی به درد نمیخوره نمیشه که یه آدم تو یه همه چی متخصص باشه که.

لینک: Operating_System_Concepts_Essentials8thed

عوض کردن عکس پس زمینه صفحه ورود ویندوز 7

از اونجایی که می دونم از صفحه ورود تکراری یا همون صفحه خوشآمدگویی(wellcome)خسته شدید. یا این برنامه به آشونی می تونید عکسشو عوض کنید و یادتون باشه که فقط رو ویندوز 7 کار میکنه.

نحوه کار :ابتدا از منوی open گزینه open image را انتخاب کرده و سپس بر روی set image کلیک کرده.

اگه ایرادی داشته خواهش میکنم تو نظرات بزارید.

لینک:DOWNLOAD

با تشکر ازتون